Gletsjers - Reisverslag uit Azelo, Nederland van Elsiena - WaarBenJij.nu Gletsjers - Reisverslag uit Azelo, Nederland van Elsiena - WaarBenJij.nu

Gletsjers

21 Januari 2015 | Nederland, Azelo

We hebben de laatste dagen ontzettend veel gereisd en gezien.
Wat een prachtig land.
Donderdag ,15 jan. Zijn we vertrokken met een binnenlandse vlucht naar El Calafate. Duurde 3 uurtjes en dat viel mee.
Eenmaal bij het hotel zagen we de schitterende bergen bij het meer van Argentinië.
Alles top. Het is n toeristisch stadje , overal honden , met of zonder baas. ze lopen gewoon overal.
We treffen t met het weer. Normaal is er altijd veel wind, maar nu hebben we zon18c en windstil.
Ook onze reisleidster Marianne , in de bus , die hier al 10 jaar woonde, kon dit beamen. Uniek!
Ze liet ons de Calafate (bes) struik zien en proeven. Volgens t gezegde, dat je dan weer terug zal komen.
ondertudsen hebben we zo'n heerlijke Calafate mousse als toetje gehad. Heerlijk.
In het kort nog iets van de reis, want we vertrekken zoalweer,en zittende 1 dag in Chilli ,Dan naar Ushuaia, de meest zuidelijkste afgelegenstad van de wereld
Vrijdag: de gletsjer Perito Moreno . Met de bus kijken naar de enorme ijsmassa. zonnecreme noodzakelijk .
.nu tijd om te stoppen, tot later,

• 21 Januari 2015 - 18:33

Gerrie:

Ha Els,

ben benieuwd naar de foto's straks. Wel heel fijn dat jullie zulk mooi weer hebben. Geniet maar lekker samen met Gerard en de vrienden. tot het volgende verslag. groetjes Gerrie